Notice: Use of undefined constant REQUEST_URI - assumed 'REQUEST_URI' in /home/markmepl/ftp/jasmin/wp-content/themes/divi-child/functions.php on line 73
Regulamin Jaśmin - Hotel Jaśmin *** w Owińskach koło Poznania
WARUNKI REZERWACJI / REZYGNACJI
Rezerwacja jest ważna od momentu otrzymania potwierdzenia z hotelu. Rezerwacja utrzymywana jest do godz. 18:00, możliwość późniejszego przyjazdu po kontakcie telefonicznym.
Odwołania rezerwacji, bez ponoszenia kosztów pierwszej doby, mogą Państwo dokonać
na 1 dzień przed planowanym przyjazdem do hotelu, a w okresach targowych* – termin ustalany indywidualnie.
Dzieci do lat 3 w pokoju rodziców przebywają bezpłatnie.
Cena pokoju obejmuje podatek VAT oraz parking.
W cenę pokoju wliczone jest śniadanie.

ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE
Meldowanie w pokojach odbywa się od godz. 14:00. Jeżeli przyjadą Państwo wcześniej i pokój nie będzie jeszcze gotowy, z przyjemnością przechowamy Państwa bagaż. Wymeldowanie
z pokojów odbywa się do godz. 12:00. W razie opóźnienia Państwa wyjazdu, prosimy
o poinformowanie personelu recepcji. Dołożymy wszelkich starań, aby Państwu pomóc.

POLITYKA DOTYCZĄCA ZWIERZĄT:
Przyjmujemy zwierzęta (tylko psy)
Zwierząt nie można zostawiać w pokoju hotelowym bez opieki.
Opłata za zwierzę – 50 zł/noc

POLITYKA PŁATNOŚCI – ZASADY OGÓLNE
Wpłat przy użyciu karty kredytowej można dokonywać z góry lub uregulować płatność w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do autoryzacji karty kredytowej przed przyjazdem gościa.
Opłata z góry: klienci zgadzają się na dokonanie wpłaty całości ceny rezerwacji w momencie dokonywania rezerwacji, przy czym opłata nie podlega zwrotowi!

POLITYKA DOTYCZĄCA REZYGNACJI – ZASADY OGÓLNE
Akceptujemy wyłącznie rezygnacje dokonywane z wyprzedzeniem.
Z rezerwacji można zrezygnować bezpłatnie do 24 godzin przed datą przybycia do hotelu,
ale zasada ta może ulec zmianie w zależności od potwierdzenia.
W razie rezygnacji w późniejszym terminie lub NIESTAWIENIA SIĘ w hotelu, zostanie naliczona opłata za jedną noc.
W razie NIESTAWIENIA SIĘ w hotelu, pokoje będą dostępne do godz. 6:00 rano dnia następującego po planowanym dniu przybycia.
Polityka dotycząca rezygnacji z rejestracji dokonanej z wyprzedzeniem:
Nie akceptujemy żadnych zmian.
Kwota wpłacona z wyprzedzeniem nie podlega zwrotowi
Brak zwrotów w przypadku rezygnacji lub niestawienia się w hotelu w dniu rezerwacji. Wpłacone kwoty nie podlegają zamianie na inne pobyty lub usługi.